środa, 4 listopada 2015

Gadżety na każdy piknik :)

 W dzisiejszym poście nie o kosmetykach. Chciałam Wam przybliżyć produkty firmy Lovarti. 
W moich zbiorach znajdują się: poduszka i opaska na oczy oraz długie rękawiczki. 


Poduszka i opaska są zestawem, jednak można je kupić również osobno.  Zestaw wykonany z czarnej satyny, ozdobione pięknym czerwonym haftem z napisem Good night. Materiał delikatny i przyjemny dla skóry. Poszewkę można zdjąć i w przypadku ubrudzenia wyprać.  















Zestaw jest świetny nie tylko do popołudniowego wypoczynku, ale i na letnie/wiosenne wypady na piknik lub też na plażę. 
Mieszkając nad morzem niejednokrotnie zabierałam ją ze sobą. Opalanie + miły wypoczynek= idealne zestawienie. Powieki, aż się same zamykały.  
Poduszka przydatna również w podroży. Jest niewielka i poręczna. Odbijanie się od szyby w pociągu, czy autobusie to wielki minus podróży, poduszka pomoże nam zamienić to na zaletę :) 
Sklep posiada 3 różne zestawy. Tutaj możecie zobaczyć jakie:<Klik> 
Jest to przydatny zestaw, ale również praktyczny i elegancki prezent. Większość z Nas - niezależnie od płci, lubi przecież takie gadżety. Ja zdecydowanie do tej większości należę.  
Cena zestawu to: 63,70. Sama poduszka kosztuje 32,70 zł a opaska 22,90 zł  
Wymiary: poduszka 40x40 cm, opaska na oczy 9x19,5 cm. 
Mój zestaw: <Klik> 




Od tej firmy posiadam również rękawiczki. Ja wykorzystałam je do jazdy na rowerze. Idealnie nadają się do codziennych stylizacji, uprawiania sportu, tak jak dodatek do sukni wieczorowych. Rękawiczki są bez palców i długości co łokcia. Wykonane z gładkiej, delikatnej i elastycznej dzianiny. W sklepie można zakupić różne kolory, ja postawiłam na uniwersalny kolor - czerń.  
Tutaj można nabyć: <Klik> Cena to 16 zł. 

Produkty jakościowo wykonane są bardzo dobrze. Nie prują się i nie tracą koloru. Nawet po wielokrotnym praniu. Wyszyte na nich dodatki wykonane są ze szczególną starannością.  

Strona sklepu: <Lovarti>
Fanpage: <Lovarti na FB>

2 komentarze: