wtorek, 27 października 2015

Odżywka do rzęs - skuteczna i trwała

Hej :)  
Każda z nas marzy o długich, pięknych rzęsach. A długość w zestawieniu z gęstością tworzy idealny duet.  
Nigdy nie narzekałam na rzadkie rzęsy. Chociaż jak to się mówi, kochanego nigdy za wiele :)  

Miałam przyjemność wypróbować odżywkę do rzęs Bodetko Lash.  
Posiadam odżywkę o pojemności 3 ml, ale w ofercie Bodetko Lash znajduje się również pojemność 1,5 ml. Jej koszt to 89 zł za 1,5 ml i 149 za 3 ml.  
3 ml produktu wystarczą na około 8 miesięcy, natomiast 1,5 ml na około 4 miesiące. 

Sam produkt umieszczony jest w eleganckiej buteleczce, co widać na zdjęciu:) Odżywkę stosowałam codziennie wieczorem po demakijażu.    
Aplikuje się ją bardzo łatwo, przyczynia się do tego cienka końcówka, jak w eyelinerze. Nanosi się produkt na nasadę rzęs, ruchem od kącika w kierunku zewnętrznej części oka.  



Efekty widoczne są już po miesiącu codziennej aplikacji. Po 3 miesiącach zauważyłam pogrubienie rzęs i znaczne zagęszczenie.   
Odżywki można używać na doklejone rzęsy oraz po zabiegu henny:)  
Ze strony Bodetko Lash można dowiedzieć się, że  badanie dermatologiczne, zlecone niezależnym instytucjom wykazały, że serum jest całkowicie bezpieczne dla oczu.  

W moim wypadku odżywka się sprawdziła.  
Link na Fb: <klik>
Link do stront Bodetko Lash: <klik>
Napiszcie mi swoje doświadczenia z odżywkami, tą szczerze polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz