czwartek, 28 maja 2015

Vita Liberata - pianka samoopalająca, czyli jak uzyskać efekt naturalnej opalnenizny

 
Witajcie kochani !
Od zawsze jestem blada. Chociaż mieszkam nad morzem, nigdy specjalnie po wakacjach nie jestem opalona. Nienawidzę leżeć godzinami na plaży - mój proces opalania trwa max 2 godziny. Od zawsze wolę spacerować, niż leżeć plackiem na plaży. Chociaż nie powiem są takie dni, gdzie tylko na to ma się ochotę. Zazwyczaj to praca zabiera mi sporo czasu i potem na takie leżakowanie na plaży brakuje czasu i chęci.
Dzisiaj opisze sposób, a raczej środek na ekspresową , piękną i co najważniejsze wyglądającą jak naturalna opaleniznę. Produkt marki Vita Liberata- Pianka pHenomenal odcień medium.

Kiedy przychodzi wiosna, człowiek nieustannie myśli o dobrej kondycji i  pięknej opaleniźnie:)
Dzięki piance Vita Liberata ja z pewnością nie muszę już się martwić o to drugie.

O samym produkcie słów kilka: 
Produkt zawierający pHenO2 Technology jest najtrwalszym preparatem samoopalającym na świecie nadającym natychmiastowy efekt brązujący. Opalenizna utrwala się w ciągu 4 -8 godzin i pozostaje na skórze nawet do 2 -3 tygodni. 

Magiczne właściwości:
Odour Remove™ Technology sprawia, że produkt pozbawiony jest charakterystycznego przykrego zapachu samoopalacza. Moisture Locking System intensywnie nawilża skórę przez 72 h. Certyfikowane składniki organiczne.

Korzyści dla urody:
Nawilża i pielęgnuję skórę, równocześnie pozostawiając efekt opalenizny. Zanika idealnie, bez smug i zacieków. Może być stosowany na twarz i ciało.
Poniżej macie efekt po jednym nałożeniu:) Różnicę widać natychmiast. Produkt nie pozostawia żadnej smugi i jedyne na co trzeba uważać to woda:)

Przed nałożeniem produktu:
Zrób peeling , ale nie nawilżaj skóry przed zastosowaniem produktu. Użyj specjalnej rękawicy do aplikacji i nakładaj produkt okrężnymi ruchami. Wstrzymaj się 4 – 8 h z prysznicem/ kąpielą. Powtórz jeszcze dwa razy dla uzyskania najtrwalszych efektów opalenizny.

Skóra po nałożeniu: jest delikatna. Produkt wysycha po kilku minutach całkowicie. Wskazane jest ubrać długie spodnie, żeby uniknąć oblania wodą:) Mi przez przypadek się zdarzyło:)
Początkowo niewyczuwalny zapach, po kilku godzinach jednak minimalnie się to zmienia.
Jednak nie zatruwa on życia:) Dla efektów warto przebrnąć przez wszystko. Szczególnie, że ciało po zastosowaniu trzy razy pod rząd utrzymuje opaleniznę przez około 3 tygodnie.
Przez ten czas można cieszyć się piękną i naturalnie wyglądającą opalenizną. Pianka idealnie nawilża skórę.

Aplikacja produktu:
Przy zakupie produktu warto pamiętać o rękawicy do nakładania. Rękawica ułatwia rozprowadzanie pianki i nie zostawi smug na dłoniach. Do jej oczyszczenia wystarczy woda.
Piankę należy nakładać okrężnymi ruchami, nakładając marniejszą część produktu na łokcie, kostki itp.

Moja opinia:
Użyłam samoopalacza pierwszy raz w życiu. Jeśli każdy mój start z nowym kosmetykiem dałby taki efekt , to częściej kupowałabym nowości:) Plusem tego samoopalacza jest również to , iż nie brudzi ubrań, nie zostawia nieprzyjemnych plam.
Nie jestem w stanie zaopiniować tej pianki źle ,ponieważ zadowoliła mnie ona całkowicie. Skradła moje serce.  Idealnie nakłada się na ciało, zostawia skórę z pięknym kolorytem. Kosmetyki Vita Liberata pozbawione są zapachu, parabenów oraz alkoholu.

Koszt produktu to 169 zł ,cena może i wysoka , ale warto zainwestować , bo produkt jest wydajny i skuteczny. Starcza na bardzo długo.

Rękawica to koszt 29 zł- bardzo ułatwia aplikacje.
Można go zakupić tutaj :  <KLIK> lub w drogerii Sephora
Fanpage Vita Liberata: <KLIK>



Produkt warty uwagi, zakupu i użycia ! Używacie samoopalaczy? Co sądzicie o tym?:)





Wyniki rozdania z SASHKA !!!!!!
Wygrywa: Róża Pyszka
Gratuluje i proszę wysłać wiadomość prywatną do sponsora!




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana błędnie, wiem ,że trochę kosztuje ale wydajny-starcza nawet na pół roku:) Warto skusić się na ten zamiast inwestować w jakieś drogeryjne , które często zostawiają smugi i śmierdzą w całym domu:) Można trafić na promocje i wtedy sporo tańszy jest:)

      Usuń
  2. Testowałam balsam od Vita Liberata , efekty są naprawdę super , i rękawica bardzo ułatwia zadanie .
    Super blog
    Pozdrawiam
    Monika Galanty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana:) Masz racje, cieszy mnie ,ze ktoś potwierdził moją opinię:)

      Usuń
  3. 56 yr old Executive Secretary Wallie Marlor, hailing from Manitou enjoys watching movies like Class Act and Hiking. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. YOURurl.com

    OdpowiedzUsuń