niedziela, 10 maja 2015

SENSILIS Pure Perfection Matujący fluid nawilżający

Witajcie:)

Miałam przyjemność wypróbować ostatnio PURE PERFECTION matujący fluid nawilżający SPF 10 marki Sensilis.

Produkty tej marki są wysokiej jakości, o jednym z nich przeczytacie poniżej:)



Opis producenta: Zabieg nawilżający, przeznaczony szczególnie do cery mieszanej i tłustej. Ma działanie regulujące wydzielanie serum oraz matujące, koryguje nadmiar wydzieliny oraz natychmiast pozbawia skórę niechcianego świecenia. Reguluje wielkość porów, wygładza skórę i sprawia, że skóra staje się matowa i bardziej jednolita. Zawiera filtr SPF 10. Non- Comedogenic (nie zatyka porów).

Opakowanie: Plastikowa buteleczka z dozownikiem w kształcie pompki. Bardzo eleganckie i łatwo utrzymuje się w dłoni. Pompka dozuje produkt w odpowiedniej ilości. Na dołączonym kartoniku i ulotce w środku ,możemy dowiedzieć się jak stosować produkt i w jakim celu.




Przeznaczenie: Dla skóry mieszanej (tłusta strefa T, suche policzki, broda ,nos i czoło) i tłustej.

Zapach: Delikatny, moim zdaniem lekko kwiatowy przyjemny zapach. Jak dla mnie przecudowny <3

Konsystencja: Lekka, współgra po chłonięciu z makijażem. Jest idealna , bo nie za rzadka i nie za gęsta. Niesamowicie szybko się wchłania. W kolorze lekko zielona. Nie zatyka porów.

Pojemność i cena: 50 ml, cena ok. 75 zł



Efekt: Po nałożeniu skora staje się matowa, delikatna i idealnie nawilżona. Stosuje jako baza pod makijaż i idealnie to wygląda razem. Pomimo swej delikatnej konsystencji ,nawilża skórę i nie przetłuszcza jej. Skóra nie świeci się, nabiera jednolitego kolorytu.

Moja opinia: Produkt świetnie sprawdza się dla cery mieszanej- takiej jak moja. Skóra nie przetłuszcza się , nie świeci , jest delikatnie matowa i posiada jednolity kolor. Stosując jako bazę utrwalił mi utrzymanie podkładu przez cały dzień. Dzięki filtrowi SPF 10 skóra jest chroniona przed promieniowaniem UV , w moim przypadku to bardzo przydatne:)Moja skóra wygląda świeżo i jest ujędrniona. Produkt spełnił moje oczekiwania. I z pewnością go Wam polecam:) Nie jeden produkt marki Sensilis znajdzie się jeszcze w moich zbiorach i tego jestem pewna!


Strona główna Sensilis <KLIK>
Fanpage Sensilis:<KLIK>
Lista aptek w których można zakupić podkuty marki Sensilis: <KLIK>, produkty znajdują się również w drogeriach Hebe.

 

8 komentarzy:

  1. Przyznam ze dla mnie to jest też rewelacyjny kosmetyk, bo moja problematyczna - świecąca sie skóra nieraz po prostu po tonach pudru nadal sie świeci. A tutaj kosmetyk od razu daje rade i co ważne działa naprawde tak jak jest to w opisie. Tez polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się opakowanie, mam w zapasach serum Sensilis z tej serii, zobaczymy jak si,ę spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam również Ryżowy peeling, jestem ciekawa czy mnie jakoś pozytywnie zaskoczy:)

      Usuń
  3. Bardzo dobre kosmetyki. Powiem Wam szczerze ze ja zawsze dosyc sceptycznie podchodzę do wszelkich nowości a tutaj jestem naprawde mega pozytywnei zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, chociaż u niektórych ten fluid wywołał alergię. Głównie od cery, składników zależy jak będzie działał.

      Usuń
  4. Świetne kosmetyki. I do tego dziewczyny jak chcecie je kupic teraz na gwiazdkę dla najbliższych to fajna promocja jest w Hebe na wybrane serie. Nawet do 40%.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest na pewno bardzo dobry pomysł, bo sama też chcialabym dostać takie własnie kosmetyki na prezent pod choinkę. Na pewno osoba która je dostanie bedzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń