wtorek, 28 kwietnia 2015

Masa kosmetyków... :)

Dzisiaj na blogu o moich ostatnich obfitych zakupach:)

Postanowiłam kupić kilka perełek, części nigdy nie używałam, a słyszałam o nich ciekawe opinie, reszta to moje zaufane kosmetyki. Wszystko do przetestowania, wiec stopniowo będę pisać o nich moje opinie:) 

Pochwale się co zakupiłam i co słyszałam o danych kosmetykach:)

Jakość zdjęcia słaba, ale niżej będzie już wiadomo o jakie kosmetyki chodzi.


1. Podkład Rimmel WAKE ME UP -wybrałam najjaśniejszy jaki był -odcień 103(występuje jeszcze jaśniejszy odcień 100- chwilowo niestety go brakło;) ) True ivory ale nie jestem pewna czy i tak nie jest lekko za ciemny, jak na moją karnacje:) cena: ok. 41,99zł


2. Podkład Rimmel MATCH PERFECTION odcień 100 ivory cena regularna to ok. 35,99 zł






3 i 4. Podkład Maybelline New York Affinitone 24H odcień 05 light beige cena ok. 35zł  i New Affinitone 03 light sand beige cena ok. 25 zł


 
5. Puder Rimmel STAY MATTE ODCIEŃ 004 sand storm cena ok. 25zł do tego dokupiłam pędzel cena ok. 7 zł :)



6. Korektor Astor PERFECT STAY odcień 001 ivory cena. ok.30,99 zł


7. Tusz do rzęs L'Oréal Paris VOLUME MILLION LASHES Noir excess cena ok. 50 zł




8. Tusz do rzęs Maybelline New York the COLOSSAL VOLUM EXPRESS smoky eyes cena: ok.20 zł


9. Róż do policzków Maybelline New York DREAM TOUCH blush odcień 04 PINK cena ok.40zł


10. Szminka Astor STYLE LIP LACQUER KOLOR KRWISTY CZERWONY <3 cena. ok.20zł



11. Lakier do paznokci Wibo MIX SAND KOLOR CIEMNO NIEBIESKI cena ok.8zł 


12. Brokat do ciała debby make-up TOOLS cena:ok.16 zł




Jeśli znacie te kosmetyki i macie już jakąś opinie na ich temat , to chętnie się z nią zapoznam. Piszcie w komentarzach!:)

2 komentarze:

  1. Kupiłam puder Rimmel STAY MATTE i jestem z niego bardzo zadowolona :) Nieźle matuje, ma ładne kolory, a dodatkowo jest za niewysoką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem póki co tego samego zdania!:) Zobaczymy na jak długo:)

      Usuń