sobota, 9 kwietnia 2016

Gładkie ciało i lśniące włosy

Cześć Wam :)
Dawno nic nie pisałam. Jak mówi napis na kubku, który dostałam w prezencie: "Mam dziś tyle do zrobienia, że aż nie wiem, co olać pierwsze". Wcale nie mam na myśli, że mój blog nie jest dla mnie ważny, ale jednak studia póki co stawiam jako swój największy obowiązek.

Dzisiaj chce Wam przedstawić produkty Starej Mydlarni- producenta kosmetyków naturalnych, które mam od dłuższego czasu w swoich zbiorach. Tak mi się spodobały, że zakupiłam drugi, taki sam zestaw jako prezent. Mówię tu o jedwabiu do włosów i masełku do ciała. 
Jako, że każde ciało i włosy potrzebują odżywienia, poczucia świeżości, myślę, że te produkty Was zainteresują.




Zacznę od jedwabiu-Eco receptura Argan. Zawiera olej arganowy i witaminę E. Ode mnie za sam skład duży plus.
Następną jego zaletą jest przeznaczenie- głównie dla włosów zniszczonych, suchych i osłabiony wskutek zabiegów fryzjerskich. 


























Jedwab ułatwia rozczesywanie włosów, zapobiega elektryzowaniu się i zapobiega wrażeniu tzw. siana na głowie. Po zastosowaniu włosy są miękkie, odżywione, wzmocnione i błyszczące. 

Wracając do składu: 
Olejek arganowy- nawilża i odżywia suche, łamliwe, zniszczone włosy.
Witamina E- wzmacnia ochronę włosów, zmniejsza wrażliwość na promienie UV.




Teraz trochę 0 opakowaniu: pompka jest sporą zaletą, pojemnik plastikowy, wygodny w użyciu. Przezroczysta, dzięki czemu można zobaczyć ile produktu zostało Nam do końca.
Jedyne, co mi przeszkadza to zbyt duża pojemność. Produkt jest ważny 6 miesięcy. Ja jednak nie używam, aż tyle jedwabiu, przez tak krótki czas. Chyba, że używa się go z drugą osobą. 
Cena to 44zł za 200ml
Sposób użycia: wylać sporą kroplę, rozetrzeć w dłoniach i rozprowadzić na suchych, bądź wilgotnych włosach. Pozostawić do wchłonięcia.

Link do produktu: Jedwab do włosów























Kolejny produkt to Eco receptura Argan - Masło do ciała.
Bazą podstawową masełka są składniki pochodzenia naturalnego. Zawiera olej arganowy, kokosowy, masło shea, proteiny jedwabiu, witaminę E i B5 oraz kompleks antycellulitowy.

Dodatkową zaletą jest to, że wspomaga walkę z cellulitem. Pozostawia skórę gładką i nawilżoną.  Ostatnio przez zmienną pogodę, wysusza mi się skóra. Masło dosyć szybko ją zregenerowało, zlikwidowało uczucie napięcia skóry i co dla mnie ważne, nie piekło podczas nakładania na pękniętą skórę, 

Produkt nie zawiera parabenów,barwników, silikonów, substancji ropopochodnych.

Trochę o składnikach:
Olej arganowy- chroni skórę przed utratą wody, wygładza, ujędrnia i odżywia. Opóźnia pojawianie się zmarszczek.
Olej kokosowy- o jego magicznych właściwościach, stało się głośno już jakiś czas temu. Odpowiada za łagodzenie podrażnień, spowalnia starzenie się skóry, wygładza i nawilża.
Prowitamina B5(d-panthenol) i witamina E-wzmacnia ochronę zmniejsza wrażliwość na promienie UV i uelastycznia.

Przeznaczone dla skóry suchej, zniszczonej, wrażliwej i dojrzałej.
Najlepiej nakładać produkt na oczyszczoną skórę i poczekać, aż wchłonie.
Cena to 49 zł za 300ml.

Link do produktu: Masło do ciała

Link do strony : Stara Mydlarnia

Produkty wysokiej jakości i przede wszystkim są skuteczne.  Do tego dochodzi ich naturalny skład.

1 komentarz:

  1. Tak pięknie go zaprezentowałaś, że chyba sobie go zakupie:) Właśnie wchodzę na stronę <3

    OdpowiedzUsuń